Garantijos sąlygos

1. MB „Puikus Oras" garantuoja aukštą tiekiamos produkcijos kokybę ir nemokamai šalina defektus, kurie atsirado dėl gamintojo ir/ar pardavėjo kaltės garantijos galiojimo metu. Visos garantinių įsipareigojimų sąlygos taikomos pagal vartotojų teises ginančius įstatymus. Prieš pradėdami naudoti įrangą atidžiai perskaitykite šias garantines sąlygas, kartu su įranga pateikiamą vartotojo instrukciją. Įrangos garantinio laikotarpio metu būtinai išsaugokite pirkimo dokumentą. Garantija suteikiama įrangai ir MB "Puikus Oras" montavimo darbams.

2. MB „Puikus Oras“ tiekiamiems oro kondicionieriams, šilumos siurbliams suteikia nuo 2 iki 5 metų garantinį laikotarpį,  skaičiuojant nuo įrangos pardavimo dienos. MB “Puikus Oras" suteikia pirkėjui papildomą 12 mėnesių garantijos laikotarpį (viso – 72 mėnesiai), jei pirkėjas sudaro su MB "Puikus Oras" įrangos techninio aptarnavimo sutartį. Šis techninis aptarnavimas nėra pardavėjo garantinė prievolė, todėl MB „Puikus Oras" atlieka techninį aptarnavimą pirkėjo prašymu pagal iš anksto nustatytus įkainius.

3. Garantija įsigalioja nuo įrangos įsigijimo datos arba nuo įrangos montavimo ir paleidimo derinimo darbų priėmimo.

4. Įrangos defektų šalinimo metu pakeistos įrangos dalys tampa MB „Puikus Oras" arba MB "Puikus Oras" tiekėjų nuosavybe.

5. Garantija įsigalioja ir galioja, jei:

a) įrangos montavimo darbus atliko atestuotos įmonės ar asmenys, turintys kvalifikacinį dokumentą;

b) įrangos paleidimo-derinimo darbus atliko atestuota įmonė ar asmenys, turintys kvalifikacinį dokumentą

c) įranga sumontuota laikantis gamintojo montavimo instrukcijos, kuri pirkėjui pateikiama kartu su įsigyjama įranga.

6. Garantiniai įsipareigojimai netaikomi  šiais atvejais:

a) jei nebuvo laikomasi saugaus įrangos eksploatavimo ir priežiūros reikalavimų, nurodytų šiose garantinėse sąlygose ir/ar vartotojo instrukcijoje, kuri pateikiama pirkėjui kartu su įsigyjama įranga (pvz.: atsiradus gedimams dėl netinkamo šaldymo agento;  per mažo tepalo kiekio oro sistemoje; netinkamos kokybės šildymo sistemos komponentų (cirkuliacinių siurblių, vandens kokybės); vartotojo instrukcijoje nurodytų techninių reikalavimų neatitinkančio varinių vamzdelių diametro; sulenkto ar kitaip pažeisto vamzdelio, dėl kurio buvo sumažėjusi arba visai nutraukta šaldymo agento cirkuliacija sistemoje, jei įvyko šaldymo agento nutekėjimas; kai įranga surūdija dėl vartotojo instrukcijoje nurodytų įrenginio eksploatacijos reikalavimų pažeidimo; kai įrangos techninis aptarnavimas atliekamas rečiau nei nurodyta šiose garantinėse sąlygose; kai gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus,  kurie nėra rekomenduojami ar yra draudžiami pagal pirkėjui pateiktą vartotojo instrukciją, pvz.: naudojant netinkamą kurą, chemines medžiagas; dėl kitų priežasčių, dėl kurių negalėjo vykti ilgalaikis ir taisyklingas šaldymo (šildymo) ciklas);

b) jei įranga sumontuota nesilaikant gamintojo montavimo instrukcijos, kuri pirkėjui pateikiama kartu su įsigyjama įranga (pvz.: netinkamas vandens drenavimas ar dujų, skysčio spaudimas);

c) atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių, gaisrų, pirkėjo tyčios ar neatsargumo;

d) įrangos defektams, atsiradusiems dėl natūralaus nusidėvėjimo (pvz.: įrangos spalvos pakitimai);

e) natūraliai besidėvinčioms dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis įranga ir kurių darbo trukmė priklauso nuo įrangos eksploatavimo intensyvumo (pvz.: oro filtrams, valdymo pultams), periodiškai keičiamiems priedams (pvz.: saugikliams), išskyrus atvejus, kai už šių dalių/priedų gedimus yra atsakingas gamintojas ir/ar pardavėjas;

f) gedimams, atsiradusiems dėl elektros tinklo sutrikimų;

g) sužalojimams, po įrangos įsigijimo pirkėjo padarytiems eksploatuojant įrangą (valymo, skutimo įbrėžimai ar kiti mechaniniu pažeidimu padaryti įrangos defektai);

h) defektams, kurie atsirado transportuojant įrangą, kai ją po įsigijimo gabena pats pirkėjas;

i) jei gedimas atsirado dėl to, kad pirkėjo savarankiškai pasirinktas projektuotojas parengė netinkamą įrangos projektą, kurio pagrindu buvo sumontuota įranga;

j) jei į garantinį pažymėjimą nėra įrašyti įrangą sumontavusių ir paleidimo derinimo darbus atlikusių asmenų ar įmonių kvalifikacinių pažymėjimų ar atestatų numeriai, įmonių pavadinimai, asmenų pavardės ir šių darbų atlikimo data;

k) nustačius, kad įrenginį sumontavo ir/ar paleidimo derinimo darbus atliko neatestuota įmonė ar asmuo, neturintis kvalifikacinio dokumento, suteikiančio teisę atlikti įrangos montavimo ir paleidimo derinimo darbus.

7. Įrangos techninis aptarnavimas* turi būti atliktas 2 kartus per metus, skaičiuojant nuo įrangos įsigijimo. Atliekant įrangos techninį aptarnavimą, jį atliekantis darbuotojas turi užpildyti garantiniame talone tam skirtą skiltį, išvardinti atliktus darbus bei rastus trūkumus ir gedimus, juos pašalinti. Techninis aptarnavimas nėra pardavėjo garantinė prievolė, todėl MB „Puikus Oras“ atlieka techninį aptarnavimą pirkėjo prašymu pagal iš anksto nustatytus Įkainius** 

8. Atliekant techninį aptarnavimą, pirkėjas savo lėšomis pasirūpina kėlimo mechanizmais (bokštelio nuoma), reikalingais siekiant prieiti prie įrangos.

9. Už darbuotojo, atliekančio techninį aptarnavimą, iškvietimą pirkėjas moka pagal iš anksto nustatytus Įkainius** Darbuotojo, atliekančio techninį aptarnavimą, iškvietimas yra nemokamas tik tame mieste, kuriame buvo pirkta įranga.

10. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl avarijų, įvykusių dėl pirkėjui pateiktos vartotojo instrukcijos reikalavimų, susijusių su įrangos eksploatavimu ir priežiūra, nesilaikymo, dėl neleistinų įtampos svyravimų elektros tinkle, instaliacijos pažeidimo įrangos eksploatacijos metu.

11. Oro kondicionierių, šilumos siurblį, saulės kolektorių, šildymo katilą sumontavusi įmonė yra atsakinga už tinkamą atliktų darbų kokybę montuojant įrangą.

12. Pardavėjo personalas įsipareigoja suteikti visokeriopą informaciją, susijusią su įrangos eksploatavimu ir priežiūra.

13. Tuo atveju, kai pirkėjas iškviečia techninio aptarnavimo skyriaus darbuotoją nepagrįstai (nesant gedimo) ar ne techninio aptarnavimo skyriaus darbo valandomis, pirkėjas atvykimo išlaidas apmoka pagal iš anksto nustatytus Įkainius**

14. Įvykus gedimui:

skambinkite į MB „Puikus Oras“ techninio aptarnavimo skyrių, tel. +370 6797 6797

registruodami gedimą, praneškite operatoriui: Pirkimo-pardavimo dokumento  (Sąskaitos, pirkimo datą) numerį, įsigyjimo datą, įrangos pavadinimą, SN numerį, išsamiai apibūdinkite įrangos gedimą;

kylant klausimams dėl įrangos eksploatavimo, kreipkitės į įrangą sumontavusią įmonę ar į MB „Puikus Oras“ techninio aptarnavimo skyrių.

15. Ši kokybės garantija nevaržo vartotojo teisių įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą.

16. Vartotojo reikalavimu kokybės garantija turi būti jam pateikiama raštu popieriuje arba kitoje jam prieinamoje patvariojoje laikmenoje. Pagal MB "Puikus Oras" politiką, garantinės sąlygos yra nurodomos pirkimo sąskaitoje faktūroje, pateikiant nuorodą į susijusį dokumentą.

 

Garantiniu laikotarpiu ar jam pasibaigus remonto, techninio aptarnavimo klausimais kreipkitės telefonu +370 6797 6797

 

*Techninis aptarnavimas – tai nuodugnus įrangos patikrinimas, gedimų paieška bei profilaktiniai darbai. Remontas – tai specialus darbas, reikalingas defektui pašalinti garantinės priežiūros metu nepriklausomai nuo pakeistų dalių per vieną remontą skaičiaus. Remontas nėra darbai, susiję su instaliacija, prietaiso konservacija arba mechaniniais-elektriniais ir hidrauliniais sujungimais-prijungimais ir pataisymais.

** Techninio aptarnavimo įkainius galima sužinoti rašant užklausą servisas@puikusoras.lt arba skambinant telefonu +370 6797 6797